Pălăria Mea
Magazin exclusiv online (fara showroom si/sau magazin de prezentare)
Suport clienți
Program: 10:00 – 18:00 | Luni – Vineri
Telefon: 0773827224
Email: office@palariamea.ro
Comenzile se pot înregistra pe site non-stop
Magazin exclusiv online (fara showroom si/sau magazin de prezentare)
Suport clienți
Program: 10:00 – 18:00 | Luni – Vineri
Telefon: 0773827224
Email: office@palariamea.ro
Comenzile se pot înregistra pe site non-stop
Puteți lua legătura cu noi prin intermediul formularului de contact de mai jos. Vă vom răspunde în cel mai scurt tip posibil pe mail, la adresa indicată de dumneavoastră în câmpul de mai jos.
Regăsiți mai jos răspunsuri la cele mai frecvente întrebări referitoare la comenzile înregistrate în magazinul nostru online.
Punem la dispoziția clienților 3 modalități de plată:
Carduri acceptate: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro
Procesatorul plăților online: EuPlătesc
Livrarea comenzilor se efectuează pe întreg teritoriul României, atât în zonele urbane cât și în cele rurale, prin intermediul unui serviciu de curierat rapid.
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei (valoarea totală a produselor), livrarea este gratuită.
Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 lei (valoarea totală a produselor), taxa de livrare este de 19 lei.
Important: pentru livrările în localitățile aflate în afara ariei de acoperire a curierului, nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari; acestea sunt suportate de Pălăria Mea.
În mod normal, comenzile se expediază după următorul program:
Data estimată de expediere este indicată și în confirmarea de înregistrare a comenzii care se transmite automat pe mail după ce plasați comanda.
Facem tot posibilul să primești produsele în 24 – 48 de ore (1 – 2 zile lucrătoare) de la procesarea comenzii. La momentul expedierii comenzii vei primi un email cu informațiile de livrare, inclusiv numărul coletului (AWB).
Imediat după înregistrarea comenzii în magazinul online, primești pe mail confirmarea ce conține următoarele informații: numărul comenzii, produsele comandate, data estimată de expediere și datele de facturare și livrare. Te rugăm sa verifici corectitudinea opțiunilor tale (produs, mărime, culoare, cantitate) și a datelor înscrise în comandă. Dacă vrei să modifici ceva, trebuie sa ne informezi pe mail sau prin apel telefonic în maxim 30 de minute de la înregistrarea comenzii.
În cel mai scurt tip posibil, vom procesa comanda ta și vom pregăti produsele pentru expediere. La momentul expedierii te vom anunța pe mail că am predat comanda curierului și îți vom transmite datele de identificare a coletului astfel încât să îi poți urmări parcursul.
În mod normal, comanda va ajunge la tine în 1 – 2 zile lucrătoare iar în ziua livrării firma de curierat te anunță prin SMS că urmează să îți aducă coletul. În perioadele aglomerate, cum ar fi perioada Crăciunului, există posibilitatea să apară unele întârzieri în livrarea produselor din cauza volumului mare de colete.
Factura se transmite clientului în formă fizică (tiparită), în colet, împreună cu produsele comandate.
Cabepa Shop SRL
RO41837042 | J40/14736/2019
Cod CAEN: 4751 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet
Sediu social: Calea Rahovei 266-268, Corp 5, Etaj 1, Bucuresti