Pălăria Mea

Magazin exclusiv online (fara showroom si/sau magazin de prezentare)

Suport clienți

Program: 10:00 – 18:00 | Luni – Vineri
Telefon: 0773827224
Email: office@palariamea.ro

Comenzile se pot înregistra pe site non-stop

Formular de contact

Puteți lua legătura cu noi prin intermediul formularului de contact de mai jos. Vă vom răspunde în cel mai scurt tip posibil pe mail, la adresa indicată de dumneavoastră în câmpul de mai jos.

    Întrebări despre comenzi

    Regăsiți mai jos răspunsuri la cele mai frecvente întrebări referitoare la comenzile înregistrate în magazinul nostru online.

    Punem la dispoziția clienților 3 modalități de plată:

    1. Numerar la livrare (ramburs) – contravaloarea comenzii se achită cu numerar (lei) în momentul în care clientul primește coletul de la curier
    2. Online cu card bancar (de debit sau de credit) – plata integrală sau în rate, în funcție de cardul dumneavoastră de cumpărături
    3. Transfer bancar – comanda se achită cu ordin de plată

    Carduri acceptate: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro
    Procesatorul plăților online: EuPlătesc

    Livrarea comenzilor se efectuează pe întreg teritoriul României, atât în zonele urbane cât și în cele rurale, prin intermediul unui serviciu de curierat rapid.

    Pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei (valoarea totală a produselor), livrarea este gratuită.
    Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 lei (valoarea totală a produselor), taxa de livrare este de 19 lei.

    Important: pentru livrările în localitățile aflate în afara ariei de acoperire a curierului, nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari; acestea sunt suportate de Pălăria Mea.

    În mod normal, comenzile se expediază după următorul program:

    • Comenzile înregistrate în zilele lucrătoare (luni – vineri) până în ora 16:00 se expediază în aceeași zi
    • Comenzile înregistrate de luni până joi după ora 16:00 se expediază a doua zi
    • Comenzile înregistrate vineri, după ora 16:00, sâmbăta și duminica se expediază luni

    Data estimată de expediere este indicată și în confirmarea de înregistrare a comenzii care se transmite automat pe mail după ce plasați comanda.

    Facem tot posibilul să primești produsele în 24 – 48 de ore (1 – 2 zile lucrătoare) de la procesarea comenzii. La momentul expedierii comenzii vei primi un email cu informațiile de livrare, inclusiv numărul coletului (AWB).

    Imediat după înregistrarea comenzii în magazinul online, primești pe mail confirmarea ce conține următoarele informații: numărul comenzii, produsele comandate, data estimată de expediere și datele de facturare și livrare. Te rugăm sa verifici corectitudinea opțiunilor tale (produs, mărime, culoare, cantitate) și a datelor înscrise în comandă. Dacă vrei să modifici ceva, trebuie sa ne informezi pe mail sau prin apel telefonic în maxim 30 de minute de la înregistrarea comenzii.
    În cel mai scurt tip posibil, vom procesa comanda ta și vom pregăti produsele pentru expediere. La momentul expedierii te vom anunța pe mail că am predat comanda curierului și îți vom transmite datele de identificare a coletului astfel încât să îi poți urmări parcursul.
    În mod normal, comanda va ajunge la tine în 1 – 2 zile lucrătoare iar în ziua livrării firma de curierat te anunță prin SMS că urmează să îți aducă coletul. În perioadele aglomerate, cum ar fi perioada Crăciunului, există posibilitatea să apară unele întârzieri în livrarea produselor din cauza volumului mare de colete.

    Factura se transmite clientului în formă fizică (tiparită), în colet, împreună cu produsele comandate.










      Cabepa Shop SRL
      RO41837042 | J40/14736/2019
       Cod CAEN: 4751 – Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet
      Sediu social: Calea Rahovei 266-268, Corp 5, Etaj 1, Bucuresti