Cum comand

Înregistrarea unei comenzi pe site-ul www.palariamea.ro

  1. Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în magazinul online.
  2. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături folosind butonul “Adaugă în coș” (opțiunea este disponibilă în pagina de produs, acolo unde poți vedea informații cu privire la stoc, măsuri, poze, etc.). Adăugarea în coș se poate face doar dupa ce ai selectat opțiunile produsului (mărime și culoare).
  3. Poți adăuga în coșul de cumpărături unul sau mai multe produse, în funcție de preferințe.
  4. După adăugarea în coș a fiecărui produs se deschide automat sumarul coșului și poți să revezi lista produselor selectate. De asemenea, iconița coșului îți va indica numărul de produse pe care îl conține.
  5. Accesând coșul de cumpărături ai posibilitatea să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
  6. Când ești sigur(ă) că ai ales exact produsele pe care dorești să le achiziționezi, poți trece la pasul următor: finalizarea comenzii. După selectarea produselor, este necesară completarea informațiilor de facturare și livrare și selectarea modalității de plată preferate (plata cu numerar în momentul primirii coletului, plata online cu cardul bancar sau transfer bancar). Este extrem de important să oferiți adresa completă și corectă pentru ca livrarea să fie realizată în condiții optime. De asemenea, este obligatoriu să oferiți un număr de telefon valid pentru a putea fi contactat(ă) în vederea procesării și livrării comenzii.
  7. Este recomandat să îți creezi un cont pe site, astfel vei putea avea acces la informațiile detaliate referitoare la comandă (status comandă, număr colet, etc.) și la istoricul comenzilor tale.
  8. Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța „Am citit și accept termenii și condițiile”.
  9. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasează comanda”. După apăsarea acestui buton, daca toate câmpurile au fost completate corect, pe ecran se va afișa mesajul de comandă înregistrată si sumarul achiziției. De asemenea, in scurt timp vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
    Notă: În cazul în care selectezi plata online, site-ul te va redirecționa către EuPlătesc pentru procesarea plății.

 

Modificarea și anularea comenzilor deja plasate

O comandă poate fi modificată sau anulată în maximum 30 de minute de la înregistrarea acesteia. Notificarea de modificare sau anulare se poate transmite pe mail sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe site. De asemenea, ai posibilitatea de a lua legătura cu Serviciul Clienți prin apel telefonic pentru a comunica decizia de anulare sau modificările pe care dorești să le aduci comenzii deja plasate.

 

Disponibilitatea produselor pe site-ul www.palariamea.ro

Facem tot posibilul ca informațiile prezentate pe site despre disponibilitatea produselor să reflecte întotdeauna situația reală a stocului din depozit. Uneori se poate întâmpla ca un produs să aibă stoc 0, chiar dacă acesta apare ca fiind disponibil. În acest caz, vei fi notificat că numărul de articole pe care dorești să le adaugi în coș nu este disponibil. Dacă ai înregistrat comanda și produsele selectate de tine nu sunt disponibile în stoc, te vom contacta telefonic sau prin intermediul emailului pentru a te anunța.

Este posibil ca produsul pe care tu îl dorești să fie foarte popular. Adăugarea unui produs în coș nu echivalează cu rezervarea acestuia. Uneori, alți clienți pot fi mai rapizi decât tine. În cazul în care un produs este indisponibil online, stocul acestuia în depozitul nostru este 0. Din păcate departamentul Serviciu Clienți nu are informații despre actualizarea stocurilor.

Dacă un articol nu mai e disponibil în stoc ai posibilitatea să utilizezi opțiunea “Notifică-mă când este disponibil.”, astfel îți vom trimite un email atunci când produsul va fi disponibil online. Toți cei care au folosit această opțiune vor fi notificați, astfel încât există posibilitatea ca după actualizarea stocului un produs să fie indisponibil foarte rapid.
Important: există posibilitatea ca unele modele să nu mai revină în stoc niciodată deoarece lipsa materiei prime și/sau a decorațiunilor ne aduc în imposibilitatea de a mai produce respectivele modele.